Pazartesi, Şubat 14, 2005

Gözcü / Gözetmen oluyorum !

Bende bir çoklarınız gibi zamanında ehliyetini almış, sıradan bir otomobil sürücüsüyüm. Teknik olarak aracın motorundan yada başka bir parçasından da anlamam. Kullandığım araçta herhangi bir değişiklik yapmadım bugüne kadar da. Ama arabaları sevdiğimi söyleyebilirim.

Fazla uzatmadan konuya gireyim, tamamen tesadüfi bir şekilde hani derler ya "Şeytan dürttü" diye.. TOMSFED 'in web sitesine girdim. Bu seneki WRC 'nin tarihine bakmak için. Sayfanın en üstünde ertelen eğitim toplantıları ile ilgili bir yazı vardı, tahmin edin bakalım ?! Evet, "2005 sezonu Gözcü / Gözetmen Eğitim Semineri" Sebebi malum geçen hafta yağan kar. Yeni toplantı tarihine sadece iki gün vardı. Web sayfasındaki başvuru formunu doldurdum hemen. 13 Şubat'ta İstanbul'daki ilk eğitime katılarak yeni "C" Gözcü / Gözetmen'i olmaya ilk adımı atmış oldum.

Bu sayfada bu konu ile ilgili gelişmeleri ve bir sezonun içinde yaşananları (tabii ki bir kısmı özel kalacaktır.) aktarmaya çalışacağım.
_______________________________________________________
TOMSFED : Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu
WRC : World Rally Championship / Dünya Ralli Şampiyonası

0 yorum var

<< Anasayfa